מחאה של הכנסיות השחורות בארה"ב על החרמת נתניהו

    שלמה ריזל No Comments on מחאה של הכנסיות השחורות בארה"ב על החרמת נתניהו
    21:16
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on חילול קברי ישראל בפריז: "חייבים לעצור את החרפה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רק 50 מחברי בתי הנבחרים של ארה"ב המהווים 12% מהחברים בו יעדרו מנאומו של נתניהו. מתוך 535 החברים ב-2 בתי הנבחרים יעדרו סגן הנשיא ביידן, 7 סנאטורים (חברי הסנאט – בית הנבחרים העליון) ו-42 חברי קונגרס (בית הנבחרים התחתון).

    פוליטיקאים ואנשי תקשורת מהפלגה הרפובליקנית בארה"ב – התומכים בנאומו של נתניהו ומתנגדים לאובמה – מציינים כי אין מדובר בתופעה חריגה שכן מספר כה נמוך של היעדרות נחשב כ"היעדרות טבעית", כלומר היעדרות שקוראת מידי יום מדיונים שונים בשל מחלות וסיביות אישיות של חברי בתי הנבחרים.

    ובתוך כך, נציגי הכנסיות השחורות בארה"ב יצאו בקריאה כנגד "השדולה השחורה הדמוקרטית" בקונגרס, שחבריה החליטו להחרים את נאום נתניהו. לדבריהם, חברי השדולה השחורה בקונגרס צריכים להתבייש בעצמם על כך והם אינם מדברים בשם מליוני אפרו אמריקאים בארצות הברית. ואף בוגדים בחזונו של ד"ר מרתין לות'ר קינג. לדבריהם, החרמת נאומו של נתניהו היא סטירת לחי בפרצופה של מדינת ישראל והקהילה השחורה בארה"ב מקדמת בברכה את בואו של נתניהו.

    עוד כתבו הנציגים כי "אנו חיים כיום בעולם מסוכן. נוצרים נטבחים בכל רחבי המזרח התיכון ומר נתניהו בא לדבר בשמה של מדינת ישראל להתריע על הדברים הנוראים המתרחשים במזרח התיכון ומאיימים על ארצו".



    0 תגובות